Kızlar bebeğim 13 aylık memeye aşırı düşkün. 20 dk da bir emmek istiyor. Ne evde ne de dışarda rahat edemiyorum artık 😓 sürekli eli yakamda göğüsumu açmaya çalışıyor. Ve memeye güvenerek hiçbirsey yemiyor maalesef. Salça sürdüm yara bandı vs yapıştırdım bana mısın demedi. Birde sabır taşını denemek istiyorum 1-2 gün içerisinde.
Varmı deneyen benimle tecrübelerinizi paylaşır mısınız 😊 Veya memeyi nasıl bıraktı bebeğiz