milav Ama daha çok erken ☺️ ben de sizin gibi düşünüp tüüüm gardırobumu atmıştım bir daha bunların içine asla giremem diye, görseniz bacağımdan bile geçmiyordu pantolonlar, elbise giyiyordum sıklıkla, hem emzirdiğim için hem de beni sıkmıyor rahat ediyordum. Sonraaa tüm kilolar gidip eski halime dönünce pişman oldum çünkü kilom var diye aldığım yeni kıyafetler bu sefer bol geliyordu 🤦♀️ öyle bir döngü işte ama hep böyle gitmeyecek tabii ki sağlıklı beslenme, hareket ve bol suyla bir çoğu gider kiloların 🤍