Kızlar kızım 7 buçuk aylık.nerdeyse bi iki haftadır sadece uoğurt meyve yiyor.çorba yedirmeye çalışıyorum ama yemiyor sıcaklardan mı bilemedim.sebzelerden de bazen salata falan veriyorum patates te veriyorum yemiyor pek sizce normal mi ya?bende mecbur sevdiği yoğurtla yesin diye için meyve ya da pekmez damlatıp veriyorum.yumurtayı da bebe bisküvisi ile karıştırıp veriyorum