Arkadaşlar ben bittim ve pes ettim artık. Oğlum nerdeyse 8 aylık. Önceden meme de uykuya dalar yatırırdım yarım saat uyuyor diye şikayet ederdim. Şimdi memeyle uyuyor ne kadar dalsa da çekildiğim an kıyamet ağlıyor. İstersen ili saat dur çekil yine biliyor. Sabaha kadar ben yatırıuorım o ağlıyo alıyorum bekliyorum iyice dalıyor sonra yatırıyorum yine ağlıyor. Göğüs uçlarım sızlıyor artık ve bittim ya :( ne uykumu alıyorum ne evi topluyorum. Ne kendime ne eşime vakit ayırıyorum.