4 aylık lokal anestezi iğne yaptı 2 yerden pipisine sonra uyutun dedi doktor zaten uykusuz getirdim emzirirken uyudu sorunsuz geçti süreç 15 dkda oldu sünnet ama uyanınca sarhoş gibi uyandı sanki anestezi almış gibi baygın baygın baktı 1 saat normal mi ? Sersemlik? Yani ben lokali diş çekerken yapılan iğnelerden diye biliyorum öyle mi farklı mı