Babygirll arayın arayın biz zabıtayla çözdük. Özellikle duba konusunu. Dükkan sahibi yola park ettirmiyordu ya arabaları duba koyup eşim şikayet etti geldi kaldırdılar zabıta gidince bir daha koydu eşim hemen tekrar aradı gelip ceza mı ne kestiler heralde bilmiyorum bir daha hiç duba koymadı sonra.