aysegndz Arkadaşlar yardımcı olur musunuz oğlumla tuvalet eğitimine başlamıştık bitirdik diyordum herşey okeydi ama şuan resmen inat yapıyor hiç bişey olmamış gibi altına kaçırıyor kakasını altına yapınca söylüyor sinirlenmeye başlıyorum ne yapmam gerekiyor.
aysegndz aysegndz benim attığım konular neden gözükmüyor kaç oldu yazdığım kimseden bi cevap gelmedi neden kimsenin sayfasına düşmüyor acaba
siyahbeyazmom aysegndz Bende de bu şekilde oldu önce kavradı sürekli söylüyordu sonra ortam değiştirdik inat etti söylemedi uzun süre bırakmadım ama aşırı inat etti bende sinirleniyorrum bez bağladım geri. Şuan on gün oluyor tekrar başladım 9 gün söylemedi hep altına yaptı sonra söyledi inatlasti hiç kızmadım hep güzelce söyledim. Bide sürekli çişin var mı diye sormaktan vazgeçtim hop tuvalete götürdüm her dk öyle öyle alıştı bugün üç kere falan söyledi çişini ve kakasini. Çok mutluyumm.
siyahbeyazmom aysegndz Siz de bu şekilde deneyebilirsiniz sakın sinirlenmeyin ve cisin var mı diye sormayın çok sinir oluyorlar inatlasiyorlar. Sürekli götürün tuvalete oturtun
BeyzaKeles aysegndz benimde 2 yaş oğlum var 9 gün oldu bırakalı başa göre oturmakta inat etmeye başladı kavga dövüş gidiyoruz çişe nasıl olacak bilmiyorum
aysegndz siyahbeyazmom bende sormuyorum dediğiniz gibi hop alıp götürüyorum ama bi unutayım bakıyorum ki altına yapmış sinirlenmeyim diyorum ama çok zor gerçekten
aysegndz siyahbeyazmom bu 2. Denememiz 2 yaşında başladım gene çok güzeldi öğrenmişti tam 1 ay uğraştık en sonunda gitmemek için çok ağlıyordu pes ettim o zaman bez taktım şimdi gene başladık bakalım hayırlısı