hanimhatun “Oğlum, tüm iyi niyetlerim seninle. Kendini çok sev, varlığına saygın sonsuz olsun. “Hep gül” diyemem sana, ağlamayı da yaşayacaksın ama mutluluk hep içinde olsun, iyiliği kendinde bul. Vicdanı, merhameti kalbinden hiç eksik etme.
Yanında ve sağlıklı olduğum için kendimi şanslı hissediyorum. Yanımdasın ve sağlıklısın bunun için şükürler ediyorum.”
Doğum gününde fotoğrafının altına yazmıştım 🤍