kızlar adetime 3 gün kala ilişkimiz oldu przrvtf yırtıldı sabahında bu ilacı içtim yani 7 saat sonra falan bu hapı içebildim bugün adet olmam gerekiyordu normalde düzenliyimdir ama bugün hala olmadım bekliyorum normalmidir kullananlar geciktirme yaptımı sizde de ?