dryglnc Kızlar oğlum 7 ay 1 haftalık. Son zamanlarda gece çok fazla uyanıyor her seferinde emip geri uyuyor bazen uyuyamıyor sallıyorum. Öncesinde bu kadar uyanmazdı 1 maksimum 2 kez uyanırdı. Şimdi çok fazla oldu. Diş desem o da yok çok yorucu oluyor🥺
saslan dryglnc merhaba, 7 ay 2 günlük oğlum. Dişi bir anda çıktı 1 hafta önce. O da sık uyanıyordu. Şimdi 2 kez uyanıyor daha düzene girdi gibi
cihangirko dryglnc bizde öyle. 3 saatte 1 emmeye uyanıyor. Onun haricinde dönerken falan uyanıyor ve destek istiyor. Hemen gözlerini açıyor, oyun istiyor gülüyor. Zor uykuya dönüyor… sizde de böyle mi? Diş de yok
ssydaa dryglnc aynı şekilde en az üç kez kalkıyor. Emerken uyuyor. Ben yanıma alırsam uykuya devam ediyor ama beşiğe koyarsam uyanıyor. Yanımda kalmak istediğini düşünüyorum artık ama bir kez düştü ve çok hareketli korkuyorum o yüzden
Nurrelaam dryglnc 8 ay 14 günlük gece belirli bir saatten sonra her 1 saat veya yarım saatte sağdan sola dönerken bile uyanıyor dişte çıkarttık ben de çok yoruldum 🥲
dryglnc cihangirko evet bizde de diş falan yok. İlk yattığında uyuyor güzel sonra en az 3-4 kez uyanır ama sanki hiç uyumamış gibi insan azcık uykulu olur. Ayılmadan yakalayıp emzirirsem geri uyuyor yoksa kalkar oturur modda🤣🤣
dryglnc ssydaa benimki öyle yanıma da yatmaz beşiğe geri koyunca uyuyor Allahtan emzirince. Bazen dalamıyor sallıyorum. Ama ben resmen bölük pörçük uyuyorum🤦🏽♀️