Linaduygu kirpapatyasi19 arıtma kaynatılmış çeşme suyu dahi vermiyorum. Sadece dışarıdan aldığımız hazır sular ki onuda kaynatıp veriyorum doğduğundan beri şuan 2yaş. Elimden geldiğince de öyle yaparım diye düşünüyorum 😂
burcui89 kirpapatyasi19 oğlum 2 yaşında, birkaç ay öncesine kadar arıtma suyunu kaynatıp soğutup veriyordum herhangi bir sorun yaşamadım
Aryast Arıtma suyunu direkt veriyorum, suyun kalitesini ölçen cihaz var ölçüp kontrol edip veriyorum o şekilde. Suyu da kaynatarak vermeyee gücüm yoookkk🥲🥲
Bennededimki kirpapatyasi19 çok kasmıyorum ya. Sonuçta artima temizliyor. Minarlelerini bile öldürebilir kotu bse ama o derece temizliyor fakat burda kötü olan birsey daha var pis su içmesinden iyidir.
sedaozan kirpapatyasi19 sadece hazır su kullanıyoruz. Hazır suyu kaynatıp veriyordum oğlum su içmemeye başladı doktorumuz böyle alıştırırsan sonrasında farklı suları içmekte zorlanır sadece hazır su ver dedi 3 yaşında hazır su tüketiyoruz sadece