60 CC mama verebilirsin eğer çok az emiyorsa her öğünde 60 CC çok emdiyse yani 15-20 dk kadar 30 40 CC Max yeterli olur bu arada arkadaşlar sütünüzü her üç saatte bir sağarsaniz sütünüz çoğalır ve sütünüzü biberonla içirirsiniz unutmayın ne kadar emer ve sağarsaniz sütünüz o kadar çok olur emdikçe beyine sinyal gidiyor daha çok süt üretmeliyim diye bol bol su için en çok sütü su yapar, gaz konusuna gelirsek tam üç ay boyunca her dakikamiz ağlaryarak geçti ve üç ayın sonunda şak diye kesildi ben biogaia kullandım sap simplexten çok memmunlarmiş ve gaz damlasinin tam olarak etki etmesi bir ayi buluyormus benim gaz konusunda ki tek hatam her emzirdikten sonra gazını çıkarmamak oldu yani gazi midedeyken yakalayıp bağırsaklara indirmemek gerekiyormus tam iki gün boyunca bağırsaklarda geziyormus çünkü, sağlıkla büyütün ☺️