Merhabalar. İki bebekle uçak yolculuğu yapmayı düşünüyorum ama tek olduğum için iki yetişkin olması gerekiyormuş. O yüzden gidemiyorum. Oğlum 10 gün sonra iki yaşına girecek o zamana çocuk bileti alsam o şekilde bir yetişkin bir bebek birde iki yaşında çocuk olarak gidebilir miyim. Biraz karışık anlattım ama Bilgisi olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim