minikannsi Bebeğim 12 günlük karnından dünden beri gurultular geliyor hipp mama kullanıyoruz ondan mı acaba hiç yaşayan oldu mu bide sürekli sıvı kaka yapıyor sanki bizler midemizi bozariz ishal oluruz ya öyle gibi
crybaby minikannsi bebeklerin kakası hep öyle oluyor korkmayın sıvı beslendikleri için. Gurultu da gazdır gazını iyi çıkaramıyor olabilir
Azram3523 minikannsi şuan bağırsakları alışmaya calısıyod normal olduğunu dusunuyorum kızımında öyle olurdu
keremsmom78 minikannsi benim bebeğim 5 aylık 3,5-4 aya kadar o gurultu gitmedi gazlı bebekti. 2,5 ayda kendi çıkarmayı öğrendiydi şükür. Ek gıdaya geçene kadar sıvı kaka yapıyorlar. Her gün 10 kez yapması da normal 10 günde 1 kaka yapması da normal.
minikannsi keremsmom78 hiç bilmediğim bilgiler çok teşekkür ederim bundan iki gün öncesine kadar günde bir kere yapıyordu kakasını şimdi böyle üç dört olunca korktum bende çok teşekkür ederim 🙏🩷
keremsmom78 minikannsi osman gönülal insta ve YouTube da takip edin kafanıza takılabilecek her şey için videosu vardır mutlaka 😊
keremsmom78 minikannsi he bu arada 15. Günden sonra gaz sancıları başlar damlalar krampları hafifletiyor gazı attırmıyor size tavsiyem Sevim Kuruçay gaz kolik masajlarını öğrenin ve bebeğinizin mide gazını çıkarmayı iyi öğrenin. Osman gönülal mide gazı çıkarma videosu çok güzel. Her emzirme öncesi gaz masajı yapın gazını çıkarır çıkarmazsa da emerken çıkarır. Mide gazını çıkarmadan gece bile olsa yatırmayın. Yuttuğu gaz bağırsaktan 2-3 gün sonra çıkıyor sancı çekiyorlar.
minikannsi keremsmom78 takip ettim ne kadar bilindik biriymiş 32 kişi takip ediyor benden ben sizden öğrendim teşekkür ederim 🙏🩷