Kızlar adetim biteli 15 gün oluyor anlamadım bi şekilde demin kahverengi ile karışık kırmızı bir kanamam oldu afedersiniz üzerime falan geçti yani
3-4gün önce 7 gün doğum kontrol hapı kullandım sonra bıraktım acaba o yüzden olabilir mi ? Kasıklarımda da ağrı var anlam veremedim içime kurt düştü hiç böyle olmazdım hiç