Kızlar merhaba oğlum bugün tam 3 aylık oldu destekli bas kaldırıyoruz yüzüstü ama desteksiz bir kere kaldırdı oda üç saniye falan sizde durumlar nasıl yada o aylarda nasıldı durumunuz geç mi kaldı bilmiyorum kafama takıldı her çocuk farklıdır biliyorum ama insan tedirgin oluyor yardımcı olacak varsa çok sevinirim