Bayram sonrası idrar yolu enfeksiyonundan 4 gun yattık kan da alındı bı sorun cıkmadı ama doktora da sormadım cok uyuyor niye dıye netten bakıyorum normal bu uyku saatti ama kıme sorsam kimsenin cocugu uyumuyor tabı haliyle annelık iç güdüsü bizim ki niye bu kadar uyuyor dıyorum ayın 25 ınde tekrar kan verilecek kan degerine bakılması ıcın demir ilacı kullanmıyoruz doktor hastaneden cıkarken depoya bakalım 6 bucuk aylıkken gel dedı o yuzden gıdıcem bı de sorum o zaman bu kadar uyuması normal mı gercı bende cok seviyorum uykuyu dıyorum bana mı cektı