sanathanimm34 selam benim kızımdada bizim fark ettiğimiz hafif bir kayma var , 6. ayında muayene olmuştu birsey yok demişti doktoru bizde 10. ayında fark ettik devlete götürdüm bu sefer oda yok dedi ama var yani ben anneyim cocuğumun durumunu fark etmeyecek miyim. 10 gün önce cok iyi bir doktor bulup götürdük şükür ki evet oda hafif bir kayma var dedi damla ile ölçüm yapıldı göz arkasına baktı şuan için gözlük ya da baska bir tedaviye gerek yok dedi kızım 15 ay 21 günlük şuan. bir daha ekim sonunda görmek istiyorum dedi. bir damla varmış sıkılıyormuş 15 gün sonra göze bakılıyormuş öyle bakacakmış o zamanda