6 ayda kontrolünde hastanede 7.100 kg çıktı evde kendim tartılıyorum sonra bebeğimle tartılıyorum aradaki fark 6.900 6.950 cıkıyor doğru mu bilmiyorum ama 2.5 ayda ya kilo verdi ya da hiç kilo alamadı. Cok ter atıyor öyle böyle değil bol bol su vermeye calısıyorum emziriyorum da ek gıdada onun istediği kadar veriyorum zorlamıyorum asla amaç ek gıdada karın doyurmak değil zaten genel olarak benden besleniyor yani normal mi bu durum? Bu ayın sonunda sağlık ocağında tartılıcaz bakalım neler beklıyor bizi.