Kızlar merhaba doğum yapalı 21 gün oluyor. Çabuk toparlamıştım iyiydim ama son bir haftadır ağrılarım çok fazla. Kuru bi ishal ağrısı gibi ağrı oluyor karnımda. Sürekli mide bulantısı iştahsızlık var. Dikiş yerlerim içeriden ağrıyor özellikle hapşırır öksürür gülersem ya da yataktan kalkarken. Arada kasıklarımda ağrı oluyor. ve idrarımı tamamen boşaltmıyorum gibi hissediyorum yani birkaç damla yapıyorum sadece o kadar. Bu tarz şeyler normal mi ? Yaşayan var mı? Geçer diye bekledim ama ne geçti ne azaldı. 😔