Brcbrc evet geçici bi şey allaha şükür de insan üzülüyor o öyle nefes alıp ses çıkardıkça sanki nefes alamıcakmış gibi geldiği için çok ağlayıp üzüldüm. Şimdi 3 ayı geçti biraz daha rahatlamaya başladı gibi önceden daha çok hırıldayıp ötme gibi sesler çıkarıyordu. Yan yatırıyorum uykuda öyle hiç çıkarmıyor bir de devamlı reflü yatağı kullanıyorum iyi geliyor bize