Melek123 maalesef ki zorladım çünkü bebeğim aç kalıyodu. O zaman kaşık kullanmıyoduk biberona koyuyodum sütünü veriyodum ama yok. Şırınga ile veriyodum oyunlarla şarkılarla.bunalır ağlar yorulur.denemediğim biberon kalmamıştı sonradan anladık ki sorun biberonda değll beslenmek istemiyor.günlerce ağladım.büyüdükçe kaşığa geçtik.çok iyi biliyorum neler hissettiğinizi.üzülmeyin demekle olmuyor sürekli kafanızda bu sorun var.ama yine de dirayetli davranmaya çalışın mutlu olun en azından sağlıklı ve kollarınızda şükürler olsun.kendinizi anneliğinizi sorgulamayın.geçicek büyüdükçe.tam geçmedi bizim yine mırın kırın ediyo ama buna şükür diyorum.ama kendinizi yiyip bitirmeyin biliyorum çok ama çok zor bi durum ama 1-2 aya geçecek sabredin. Benim mesajlarıma bakın profilde.çok daha iyi anlarsınız beni :)