HurremSultannn istek değil ihtiyaç gerçekten😂😂
Hiç bir şey… zaten gurbetteyim tanıdığım kimse yok, bir kaç kişi var. bebem durmadığı için ne onları çağırmak istiyorum ne de ben gitmek istiyorum çünkü bu sefer gerçekten daha çok yoruluyorum. her günüm aynı. Zaten olduğum yer ilçe şu an şunu bunu yapayım desem onları yapabileceğim bir yer de yok😂 anca kahve yapıp sigara içiyorum onla da kafa boşalmıyor 🫠