sna44 daha 4 aylıkmış bebeğin ek gıdaya kadar formül mamaya devam etmelisin bence doktorun ek gıda önermediyse. 6.aydan sonrada formüle ek tadımlarla başlayabilirsin. Ben kavanoz mamaları kullandım. Ama genelde yolculuklarda yada dışarda avm de yanıma bişe almadıysam. Genelde evde kendim yaptım.