3 gün oldu sebebini de bilmiyorum 37 de felan oluyor ateşi vücudu yanıyor ateşten çok huzursuz sürekli ağlıyor bazen emmeyi reddediyor alt dişleri yeni yeni çıkıyor ondan
mı bilmiyorum.. calpol ve ates düşürücü fitil ile kontrol altında tutuyorum etkisi geçince tekrar ateşleniyor.. vantilatör kullanıyorduk o mu çarptı acaba? Ne yapabilirim doktora mı gitmeliyim artık?