Elifin-annesi13 Merhaba hanımlar kızım bu gün tam üç aylık oldu bi kaç gündür çok ağlıyo ve geceleri çok sık uyanıyordu. Bu sabah annem diş etinde küçük bi sertlik hissetmiş bi baktık beyazlık vardı. Çok küçük bi nokta. Netten baktım iç aylıkken de çıkabilir diyor yarın da kontrolümüz var doktora göstercem emin olmak için ama size de sorayım dedim. Bu kadar erken çıkar mı?
Atikeemre14 Elifin-annesi13 bızımkıde 3 ay 8 gunluk dedıgın tum seyler bızdede var ama dısle alakalı oldugunu dusunmuyorum ataklarını kontrol edıyormusunuz aslında dişte olabılır benım yıyenım 2 aylıkken cıkardı dısını
Alya_3005 Elifin-annesi13 benim kızımın 3,5 aylıkken çıktı dişi şuanda 7,5 aylık üst 2. Dişi çıkıyor olma ihtimali de var tabiki 🙂 bizim doktorumuz da o zamanlar yok diş değildir demişti ateşi çıkıyordu ara ara neden olduğunu çözememiştik sonra anladık ki dişmiş😀
Hilalrky Elifin-annesi13 bi cay kasigiyla dis etine hafif degdir bakalim tik tik yapicakmi meraknettim degildir diycem ama cikanlar da varmis...
Elifin-annesi13 Bakıyorum bu hafta güneşli diyor zaten beni şüphelendiren dediğim gibi bi nokta var beyaz.
Kkg Alya_3005 ates durumu nasil oluyordu acaba. Dis cikmadan once gunlerce suren hafif ates durumu oldu mu hic
sdsd diş cıkmadanbelırtı veriyormus tükmükler cıkarma,eliyle kasıma huzursuzluk ,bizde 3aylık yenı yenı basladı emzıgı yanlarına dogru ittiriyor, zatenbunlar olduktansonra hemencıkmazmıs bir aya kadar cıkacak gibi bizimde erken ama cıkanlarda varmıs
Elifin-annesi13 sdsd Bayadır eli sürekli ağzında bende elini keşfediyo diye düşünüyorum. Tükürük de çıkarıyo sürekli önünü ıslatıyo. Henüz çok erken ama nasip 🤔
Ebrarsuu Elifin-annesi13 aynen canim salyalar devam eder bi kac ay elleri hatta parmagini emebilir uzunca bi sure insallah dis degildir hem cok huysuz oluyolar hemde surekli kilo veriyolar dis donemlerinde
GirayinAslisi Elifin-annesi13 kıkırdak da olabilir kendiliginden kayboluyor doktor neyse soyler zaten 3 ay icin baya erken sanki dis
Elifin-annesi13 Henüz diş değil ama damağı sertleşmeye başlamış erken çıkarır dişini dedi . Cevaplayan herkese teşekkür ederim 🙏🏻
Alya_3005 Kkg evet biz 1 gece hastane de kalmıştık tabi o zaman 3,5 aylık olduğu İÇİN doktorumuz 37.5 ateşi yüksek bulmuştu ve buna bağlı olarak idrar ve kan tahlili yapılmıştı temizdi herhangi bir sorun yoktu ben hatta doktorumuza diş olabilir mi dediğimde yok sanmıyorum demişti 20-25 gün sonra alt dişi çıkmıştı 😃 tabi siz ateşi çıktığında mutlaka doktorunuza götürün bebeğiniz çok küçük ve tahlilleri mutlaka yaptırın ben tahlil sonuçları çıkmadan kesinlikle antibiyotik ve ya damar yolu açmayı kabul etmemiştim iyi kide kabul etmemişim eğer tahlil sonuçları olumsuz olsaydı öyle gerekli olan işlemleri yaptıracaktım ilk etapla fitil ile düşürdüler ateşi dediğim gibi 0-6 ay bebeklerde 37.1 üstü Ateş her zaman tehlikeli olabilir dikkat etmekte fayda var