gmzgmzgmz Cybex, besafe, britax römer. Bu 3 markadan asla şaşmayın. Can taşıyacaksınız diğer markaları düşünmeyin bile. Bütçenize ve aklınıza uyan hangi modelse adac puanı ve çarpışma testlerini de izleyerek seçiminizi yapın lütfen
alyny Cybex vaya i size kullanıyorum doğduğu günden beri kullandık yenidoğan minderi var içerisinde büyüdüğünde çıkartılıyor adac testlerini geçmiş baya araştırarak aldım memnunuz
misssevval Tesadüfen bebeck markasının joyfix modelini gördüm aldım. Benim için yeterli. 360 derece dönebiliyor ve sürüş yönünün tersine yatırdığımız da yatışı da yeterli. Kaliteli duruyor. Fiyat performans ürünü
Ayseee60 cattimom hepsi güvenlik carpısmalarından gectiği icin ben adac olsun demedım yoyko menmuneyeti yuksekti terch ettim ve çok fazla yolculuk yapmıyoruz. 0.36 ay 360 derece dönen ve izofixli olması yeterli bzim icin
Rwerdst brnaz adac testi yorumu çok iyi değil ama iyi. Kilitlenme zorluğu yönünden vs düşük puanı. Onun dışında yükseklik olarak evet baya yüksek. Benim oğlum rahatlıkla dışarıyı izliyor. E bebekte inceleyebilirsiniz. Benim hemen hemen 1.5 koltuk yerimi kaplıyor.
littlekoala22 brnaz markadan bağımsız kesinlikle 360 derece dönen tavsiye ederim. Hem bebeğini alırken rahat edersin hem de uzun yolculuklarda kendine döndürüp rahatlıkla oyun oynatıp yemeğini yedirirsin. Marka olarak da ben joie i spin 360 olanı kullanıyorum. Adac puanı yüksek hem de yenidoğandan itibaren kullanabiliyorsun. İçindeki pedleri çıkardıkça büyüyor.
busraktep littlekoala22 merhaba ben de yenidoğan puseti vardı . Çok terletiyordu bebeği . Buda terletiyor mu
ozlmyusra Benim kardeşim kullanıyor besafe 4yildir bende simdi kendi kızım için bakıyorum onlar memnun bende onlarinkini beğeniyorum
Betyyyy1 brnaz mutlaka testten geçmiş olmasına ve 360 derece dönüyor olmasına bakın derim ben marka önemli değil
littlekoala22 busraktep bence çoğu oto koltuğu terletiyor kime sorsam genelde öyle demişlerdi. Ben de üzerine müslin örtü serdim o azalttı terlemesini.
brnaz littlekoala22 teşekkür ederim E bebekte indirim varken aldım bugün bende 🙌🏻 sıfır paket açtım ama içindeki pedleri yıkamalı mıyım bilemedim siz temizliğini nasıl yapmıştınız
littlekoala22 brnaz umarım memnun kalırsınız😇 ben içeriği temiz bir deterjanla su hazırlayıp bezle silmiştim