seymaixle Kızım 11 aylık , normalde gazının kalmaması gerekiyor ama çok gazlı çünkü laktoz intoleransı var ? Sancıdan geceleri uyumuyor . Lütfen bi damla önerin ❓❓❓❓ Sizler ne damla kullandınız en etkili hangisi sizce?
The_paues seymaixle biz relaktaz kullanmıştık iyi de gelmişti oğluma.ama doktor önerisiyle tabi.siz bi danışın yinede
minikkurabiyee seymaixle benim bebeğim çok gazlıydı artık hastanede zor götürüyoduk en son nurse harveys kullandık ve gaz sorunumuz kalmadı
bdkuzu Alerjisi geçmedimi genelde ek gidada geçer diyorlar bizdede var . Sab simplex iyiydi ama alerjik bebeklerde relactaz veriolarmis şimdi onu deniyoruz
bdkuzu ftmfrknrhkn bana DR. Emzirme öncesi ver dedi ama mama daha fazla alio acaba mama öncesi de versem mi yeterli gelmio gibi çok huzursuz
5261 Mamasına karıştırabilirsiniz relaktaz emirme öncesi diye biliyorum üstüne emizriyorsunuz bende kullandım bi sürü damla RELEKTAZ,SAP SİMPLEXS,BİO GAİ ,NURSE HARVEY’S ,METSİL Şuan nurse harvey’s şurupla metsil kullanıyorum uzun süredir ikisi birden
eses3544 5261 ben de sizin gibi ikisini birlikte kullanıyorum çok işe yaradı . İkili kombin bize çok fayda gösterdi
dlb97 Benim bebegim alerjik bi bebek ve relactaz cok iyi geliyor biogaia da kullaniyoruz (ozellikle tivalete cikamadiginda)
Elamiko nebiha ikisini aynı anda mı kullanıyorsunuz bende samp simplex kullanıyorum ama sanırım pek yeterli gelmiyor
turkan2505 minikkurabiyee merhaba nasıl kullanıyorsunuz ? Günde iki defa mı tek sefer mi ? Her defasında kaç damla veriyorsunuz kızım 50gunluk biz de yeni başladık kabızlık vs yaptı mı damla ? Kullanan birinin detaylı yorumuna ihtiyacım var lütfen yardımcı olur musunuz?☺️☺️☺️
arya13 seymaixle bütün gaz damlalarını denedim valla başta iyi oluyor sonra yine aynı değişmiyor ne kullanırsan kullan zamanla geçiyor malesef anca 4. Ayda geçiyor 😔 süte alerjisi varsa relaxtaz kullan dene yani ben denemiştm gaz çıkışı artmıştı ama yine düzelmedi sen süt ürünleri tüketme mamayıda vereceksen laktozsuz mama bulup vermelisin bide kakasında kan var mı takip etmelisin ☺️doktorum en önemlisi midedeki gazı çıkarman eğer onu çıkarmazsa asıl ozaman karnında gaz oluyor 2 gün o gaz bağırsakta dolancak ağrı yapıcak demişti 🤦🏼♀️
seymaixle arya13 çok şükür kan yok . Mama özel mama kilo alamadığı için reçeteli olduğu için mecburi kullanıyoruz . O yüzden gaz problemi oluyor . 11 aylık hala geçmedi