Merhaaba annelerim bebegim 3800 gr dogdu ama 12 aylık suan 7 kılo anne sütü alıyorrdu,doktor smilac high energy mama dan 6 ay kullanmamızı söyledi ama eşim gerek yok diyor kullanıp memnun kalan varmı kılo aldırcagını söyledi doktorumuz kan değerleri iyi ama sanırım alerjı var ondan ötürü alamamıs