YavruKartal sizi çok iyi anlıyorum.benim de niyetim tartışmak değil asla inanın.ben de aynı korku ile verdim zaten mamayı,sürekli memedeydi oğlum 7/24 ama.zaten çevre de “ay demek memede sürekli,o zaman doymuyor mama ver sen “diyordu.halbuki süt, bebek emdikçe artıyormuş.benek emdikçe beyin hadi süt üret diyormuş.ki o zamanlar ben mama verelim doysun ,eşim vermeyelim derken eşimle ciddi ciddi aramız bozulmuştu, buraya post bile açmıştım hatta 😇mama zehir değil,asla öyle bir şey demiyorum bakın ben de mama verelim tarafındaydım zaten.tabiki aç kalmasın asla.ama ağlamak,sürekli memede olmak,hastane çıkışı yüzde on kilo kaybı vb. aç olduğunu göstermiyormuş.ha başka bi durum varsa annenin hiç sütü gelmiyorsa falan onlar farklı durumlar da ben kaç farklı dr a danıştım sonra, eve bebek hemşiresi bile geldi eğitime.bi sürü yazı okudum,emzirme akademisinden yardım aldım vs.o dönemler bu benim mama vermek istemem eşimle de aramı bozdu inanın kötü günlerdi.bu kadar farklı kaynağın ortak noktaları şu,”her annenin sütü bebeğine yeter”.neyse çok uzun oldu anlatabildim mi bilmiyorum.amacım sadece yardımcı olmak,ben de yaşadım bunları.yoksa mamaya karşı biri değilim tabiki.sevgiyle kalın.😇bebeklerimizle sağlıklı günlere...🌸