Merhaba anneler. Oğlumda 40 günlükken egzama başladı bayağı alevlendi. Doktor diyete girmemi önerdi. Birçok gıda yasaktı diyetini tek tek açtım. Dün yumurta yedim ve yüzünde kabarcıklar oluştu. Yumurta içeren kek vs yeyince bir şey olmuyor fakat direkt yumurta yiyince oluyor. Gürültülü kaka mukuslu kanlı kaka vs hiçbiri yok. Bu besin alerjisi mi yoksa sadece egzamayi tetikleyen yumurta mı diyebiliriz. Bilgisi olan var mı?