Merhabalar, bebeğim bugün itibari ile 100 günlük🥹 bi kaç haftadır akşam 10 da yatıyor ve ben 4 saatte bir rüya beslemesi yapıp geri yatırıyordum. Yani gece 1 de ve 5 de yediriyordum. Kendi uyandığı zaman aşırı huysuz oluyor ve uykuya geçmesi inanılmaz zor bir bebek. Bir de mamayla beslediğim için mama hazırlanana kadar uyku iyice açılıyor dye uyanmasını beklemeden ben yedirip yatırmaya gayret ediyordum. Bir kaç gündür gene aynı şekilde kendi uyanmasını beklemeden mama veriyorum ama uykuya dönmesi tam 2 saatimi alıyor. Mamanın sonuna doğru uyanıyor ve uyutmak inanılmaz zor. Birde İstanbul da yaşayanlar bilir ki berbat bir sıcakla boğuşuyoruz kucak da saatlerce kan ter yani. Galiba sıcaklardan benim de tahammül seviyem düştü. Bana lütfen bir destek olun ne yapabilirim ne yapmalıyım yanlış mı yapıyorum nedir? Bu rüya beslemesi dedikleri şey bende neden Rüya beslemesi olmuyor da uyanıyor ve geri uyutamıyorum. Dediğim gibi emzirmiyorum ne yazık ki mama verdiğim için kendi uyanmasını beklemiyorum o mama hazırlama sürecinde de mahvolmayalım ağlamasın diye. Herkese teşekkürler sevgiler