Busraaamm Kızlar spiral olupta gecikme yaşayan varmı tam korunma yöntemimidir spiral 3,4 ay önce gittim kontrole doktor spiral seni sevmiş yerine oturmuş dedı 😅 bnde hemn gecikme olsa korkuyorum sizler ne durumdasınız
Premseskolar Busraaamm hic bisey tamamen koruma vaad etmez spirallede hamile kalanların cok oldugnı duymussuzdur ve hic bir yöntem tek basına yterli degildir bnde saadce regl günlerini uzattı ama düzensizlil yapabiliyor ilk 6 ay demisti doktor
sek_kahve Busraaamm yeni takıldığı için ve şuan mevsimsel olarak beden strese girdiği için gecikme yaşanması normal, birkaç aya düzene girer ve siz de iyice alışırsınız
Prensesin_Annesi_ Busraaamm İlk 6 ay düzensizlik yapar demişti doktor bende yapmadı ben düzenli oluyorum genelde ama adet olurken kasık agrımı coğalttı 🤦🏼♀️