melekk_ Kizlar biz 4,5 ayligiz. 1 numarali biberon ucu kullaniyoruz. 2 ye gecelim mi? Siz kac numara kullaniyorsunuz bebislee kac aylik???
crybaby melekk_ kızım 1,5 aylık biz 3 numara kullanıyoruz sizin Şuan kullandığınız yenidoğan numarası
eda3595 melekk_ bebeğim 2 ay 22 günlük benim de son zaman mamasını bitirmeme başladı yerken sinirlenmeye kızmaya başladı bende mamayı istemiyor sanırım diye düşündüm vs sonra fark ettik ki biberon emziği yetersiz geliyormuş avent kullanıyorum bende 2 numaraydı 3 e geçtim sorun ortadan kalktı sizde 3 numara alın6. Aydan sonra yine değiştiricez
sekerbebeginannesi melekk_ oğlum 2 aylıkken 2 no biberon ucuna geçtik, 3.ayda mamayi kestik ama o sürede 2 no kullandı. 3.aydan sonra emzigi de hiç istemedi o yüzden onda da 1 no ile kaldik 😄
esd080923 crybaby ben buna dikkat etmemiştim ya kızım 10 aylık biz de mi 3 numara almalıyız daha büyük no yok dimi
esd080923 eda3595 şimdi baktım 6 numara almam gerekiyo 1 ay sonra kızım bir yaşında olacak o zaman yibe mi değişmem lazım acaba var mıdır 6 dan büyük
crybaby esd080923 siz baya küçük kullanıyorsunuz demek ki hemen değiştirin bence daha rahat beslenir kuzucuk
esd080923 crybaby ayyy evet ya normalde takip ederim ama bunu nasıl atladım bilmiyorum 🥹 Teşekkür ederim bilgileriniz için🌸