eminee07 Cuma günü sezaryen doğum yaptım şu anda sol elim su gibi terledi ve uyuşmaya başladı nedeni nedir bunun yaşayan var mı
lAmMelodi eminee07 Benim ayağım şişmişti bence normal ödem ola bilir demişti doktor.Geçmis olsun.Doktorunuza söyleyin ama.