bsryz Elizia14 merhaba salgın varmış sanırım bizde 1 haftadır hep acile gidip geldik dişte olabilir ama etrafımızdaki tüm bebekler ateşli şuanda dikkat edin lütfen mutlaka çocuk doktoruna da gidin bizim ateş 40ı bulmuştu
Elizia14 Yarın gidecegim huysuz bide ama başka bi belirti yok boğaz engeksiyonu olsa öksürük vs de olmaz mı