4 5 aylıkken az cok ne verirsem yiyordu 6 ncı ayı doldu ve sonra ne olduysa ne corba içiyor ne meyve kabul ediyor ne yoğurt ağzına kaşık götürdüm an kilitt gibi sıkıuor mama ile besliyorum gecede emiuor sabaha kadar nasil olcak böyle inan cok yoruldum arkadaşlarrr 😥😥😥denemedinm uol kalmadi az tatlandıriyorum ne versem yinede yemiuor bide cok bilmis çevrem var koca tarafi yedirsene alıştırsana zayif vs vs 😔😔😔