Kızlar selam, ağustosun 11 inde tatile gidicez, o sıra oğlum 13 aylık olmuş oluyor emziriyorum ama sanırım regl dönemimle çakışacak aranızda geciktirici ilaç kullanan oldu mu? Emzirme döneminde geçiyor mu süte, veya başka bi durumu olur mu bilen var mıdır?