Selam kızlar. Allahın iziniyle ikinci bebişim yolda ben çok uzun zaman uğraştım anne olmak için. 5 kez evlat kaybettim. Sonrasında bir oğlum oldu Rabb’im tattırdı evlat sevgisini. Oğlumdan sonra tekrar bir kayıp yaşadım. Sımdi ise hamileyim 5 haftalık. Allah herkese gönlündekini versin. Bir oğlumuz var bir de kızımız olsun istiyoruz tabiki herşey önce sağlık ama sanki ne bilim içimden kız geçirirken günah oluyormuki acabada demiyo degilim. Hayırlısıyla sağlıkla gelsin inş. Sevincimi sizinle paylaşmak istedim. 🌼🤗🤲