Kızlar 1 buçuk sene oldu doğum yapalım ilk 6 aydan sonra sürekli her ayın 20 günü falan sanki sezeryan olmuşum gibi sürekli ağrıyordu tam 1 senedir bu acıyı çekiyorum 1 ay önce bi doktora gittim iltihap vardır dedi bakmadj bile ilaç yazdı gönderdi. Ağrısından duramıyorum yeni tekrar başka bi doktora gittim çok iyi ilgilendi sezeryanın içinde açılma var dedi içten doku yukarı çıkmış kasa yapışmış dedi tekrar bir ultrasona falan gönderdi amaliyat olman gerek dedi ama korkuyorum ameliyattan tekrar aynı acıyı yaşayacam böylede zorlanıyorum sürekli canim açıyor sizin hiç başınıza böyle birsey geldi mi amaliyat sonrası düzelme oldu mu ? 😓