Kelebekucusuu ve ayrıca kadın doğum doktorumla bu konuyu konuşmuştum, ben bundan kanser olanı görmedim dedi, takip edildiği ve fark edildiği sürece dedi, asıl fark edilmezse ileri ki yaşlar da kanser olarak çıkar hastanın karşısına dedi. Bundan yıllar önce annemin komşuluk yaptığı bir abla da çıkmıştı siğil hamilelikte, 4 kere yaktırmş ne olduğunu hiç bilmiyordum diyor. Şuan kendisi 50 yaşına yakın sapa sağlam, smear vs de vermedim o dönem dedi, ve şunu ekleyeyim, tüp bebekle hamile kalmıştı, binlerce tedavi gördü, eşten geçen bişey olsaydı mutlaka çıkardı ortaya testler den. Muhtemelen hamilelikte dışarıdan geçen bir durumdu, üzülmeyin lütfen, o kadar basit değil kanser olmak.