Kızlar bebeğim 9 aylık 8 gündür regl olamıyorum emziryorum bu arada. prezervatif geri çekilme yönt ile korunuyoruz şuan ama stres yaptım ister istemez beneğim çok küçük böyle bi süprizi hazır değilim rabbim isteyen bekleyenlere nasip etsin 🙏 daha güvenilir yöntemler lazım her ay aynı stresi yaşamak istemiyorum hap kullansam diyorum ama bebeğimizden dolayı birlikte olamıyoruz eşimle hapı kullanmak da gereksiz geliyor ve hormon yükü diğer yöntemler de korkutuyor açıkçası en yakın şeçenekbana hap geliyor sizler nasıl korunuyorsunuz emziren annelerim hangi hapı içiyorsunuz bu arada bana dua edin umarım bi süpriz le karşılaşmam