Süt diyeti yaptığımda tüm paketli gıdalar hayatımdan çıktığı için çok güzel kilo verdim. Göbeğim indi ama iyice yumuşayıp sarktı. spor kesinlikle şart. Zaten diyeti açınca geri kilo da aldım artık hem sarkık hem şişko bir göbeğim var 😁 canı sağ olsun da önemli değil diye tesellideyim