28 aylık oldu oğlum ama ben artık kafayı yemek üzereyim ne yaparsam yapayim yok olmuyor sürekli çığlık atıyor bağırıyor huysuz ne evde ne dışarda duruyor doğduğundan beri zor bir bebekti alerjisi falan vardı çok mücadele ettik ama inanın ben o günleri arıyorum ne yaparsam yapayım fayda etmiyor artık çok üzülüyorum çok yiprandim