Kısa kesmeye çalışacağım. Kardeşim geçtiğimiz yıllarda 2 kez bayıldı, nöbet gibiydi. Defalarca emarıydı eeg siydi tüm tahlilleri yapıldı. Hiçbi sağlık problemi gözükmüyor. Fakat sonrasında panik atak krizleri olmaya başladı. Normalde zaten cok pimpirikli. Sürekli kendini inceler bu neden böyle hasta mıyım bilmem ne gibi. Son çare bayılması da panik atakları için de psikoloğa gitti. Seanslarını tamamladı. Psikolog kendisi bitirebileceğini söyledi terapiyi. Ama hala gece uyumamalar, korkarak uyanmalar, kalabalıktan rahatsız olma anksiyete krizleri tekrar oluyor. Üzerimde bi ağırlık hissediyorum diyor. Ve özel hayatında da resmen basireti bağlanmış gibi. Bu sıkıntıları yaşayıp bir hocaya giden okutan iyi gelen varmı varsa nolur bi öneride bulunun. Çok yıprandı o da biz de.