Edo_yekta12
Kamera açısından kefil olabildiğim tek telefon xaomi 11 lite kesinlikle. Ama çabuk bozuluyor maalesef xaomiler. Benim 11 lite di kamerası muazzamdı ama bozuldu maalesef üç sene kullandım. Huawei se çabuk bozuluyor sanki. En son samsun galaxi a32 aldım samsung ve iPhone ler daha uzun süreli