Merhaba hanımlar başına gelen varsa lütfen yardımcı olsun 😢
Bebegım 7 buçuk aylık be kalbimin oradaki bir damar doğumdan sonra yok olmak yerine kalmış 2 mm kalınlığın daymış ilk başta kalbi üflüyor sanmışlardı ama bu şekilde cikti doktor da kendi kendine kaybolmasa damar anju dedi anju olmazsa kalp yetmezliği olur dedi ama tabi hemn demedi 2 3 yaşına doğru dedi ama başına gelen var mı Ağustos 12 de tekrardan gidecek konturole inş kaybolur veya incelir