Ben zamanında çok araştırmıştım.Günesten ışıktan çok rahatsız olurlar.muhtemelen ilerki zamanlarda bu sebepten ötürü gözlük kullanacaktir doktor tavsiyesiyle.günes sadece gözüne değil cildinede iyi gelmiyo.Bu sebepten ötürü dermatolojik güneş kremleri sürülmesi gerekiyo dışarı çıkılmadan önce.onlarla aramızdaki tek fark vücutlarında renk pigmentinin olmaması.You tube dan yazarsanız karşımıza yüzlerce örnek kişiler çıkıcaktır.