merveime çoook şükür 1 hafta önce biraktirdim ama ben kademeli yapamadım çok düşkündü ve farkındaydı herşeyin (26 aylık), sabır taşı ile biraktirdim dilini degdirdi midesi bulandi daha da istemedi meme pis dedi açıp gösterdim kapat dedi. Uykular biraz zor oldu ama şimdi alıştı sayilir ilk gün zor ama geçiyor 2. Gün daha iyi sonra daha iyi derken unutuyorlar