Merhaba, instagramda aşağıdaki paylaşımı gördüm. İnek sütü alerjisi olan bebekler için rapor ile mama temin edilebileceği belirtilmiş. Artık günümüzde yalan yanlış bilgi paylaşımı yapan çok olduğu için emin olamadım.
Raporlu mama kullanan varsa bilgi verebilir mi ? Paylaşımda verilen bilgi doğru mu ?
Hangi mamalar ve bu mamaları doktor mu öneriyor ne şekilde oluyor ?
Destek ve bilgi rica ederim.
[